Autentisk

Autentisk

… historiefortælling er, når indretningen afspejler, hvad I laver, hvilke værdier der betyder noget, hvilke mål virksomheden har.

Alt sender signaler og det gør dine omgivelser også. Det betyder også, at du og dine omgivelser skal udsende signaler, som er ægte og svarer til den, I er. Signaler, som samtidig understøtter virksomhedens mål og strategier. Integritet i virksomheden bringer jer langt.

488368438_2ad9d32ab9[1]

Jeg analyserer, hvem I er og sørger for, at jeres indretning passer til jer og virksomhedens værdier – at omgivelserne sender signaler, som er autentiske og svarer til jer. I får afbalancerede omgivelser, som understøtter virksomhedens kultur og mål for fremtiden. En af gevinsterne er desuden at indretningen af jeres omgivelser spilles på banen som en ekstra parameter i branding af virksomheden.

Autenticitet er afgørende for alt, hvad Indretning Med Mening foretager sig. At være autentisk er at være original, ægte, troværdig og pålidelig – at være, hvad man udgiver sig for. At have en personlig intention om at ville noget – at ville noget godt. At der er integritet i virksomheden – sammenhæng mellem værdier og handlinger. Ledelsesprincipper som værdibaseret ledelse og selvledelse bliver desuden lettere at implementere, hvis indretningen optræder som medspiller.

Ring 2680 4184 for en uforpligtende dialog

Wabi sabi

Wabi sabi – den japanske æstestiske oplevelse af skønheden i det naturlige er desuden af stor inspiration for Indretning Med Mening. Igen handler det om at være autentisk og nyde det, der er i stedet for at stræbe efter noget andet. Ikke at udgive sig for andet, end man er eller dække over noget. At bestræbe sig på at gøre sit bedste – at ville noget godt – at vise omverdenen ens sande jeg.

Fotograf i Kolding.

Hvis jeg skulle følge mit sande jeg fuldt ud, så havde jeg arbejdsplads i naturen – jeg kompenserer ved at trække naturen ind i indretningen og sørger for at aflægge naturen et besøg hver eneste dag.

Bettina Therese’s mission med Indretning Med Mening er at skabe omgivelser, som gør en forskel – som vil deres ejere noget godt og ikke blot er resultatet af tidens trend eller subjektive meninger om, hvad der ser godt ud. Indretningen skal give mening og værdi.

Da borgmester Jørn Pedersen, Kolding overtog posten i 2009, fik han biler i keramik på væggen - og også en campingvogn.

Da borgmester Jørn Pedersen, Kolding overtog posten i 2010, ønskede han at borgmesterkontoret skulle afspejle nye værdier/ny kurs. Kontoret blev opdateret med bl.a. biler i keramik på væggen – og også en campingvogn…