Den evige mavepine forsvinder lidt …

… en borgers kommentar i forbindelse med vurderingen af den nye indretning hos Jobcentret i Kolding.

Jeg lægger rigtig meget i alle mine løsning – og jeg elsker at “indrette med mening”. Jeg knokler for at nå frem til den allerbedste løsning – nyder at mærke hvordan rummene forvandles – at mærke virkningen på folk. Og indsatsen er det hele værd, når man så oven i købet får så positiv feedback, som i dette tilfælde.

I forbindelse med projekt Hjertelig Jobcenter, hvor der bl.a. er blevet etableret caféområde, har man bedt borgerne vurdere den nye indretning.

Velkommen

Før du læser evalueringen, kan du evt. læse mere om projektet her: Jobcenter Kolding – sårbar indretning.

Nedenfor kan du klikke ind på selve evalueringen af borgernes tilfredshed med Café Kolding, som er baseret på 100 besvarelser fra borgere, som har besøgt jobcentret.

Vurderingen er overvældende positiv. Kort summeret er vurderingen, at indretningen er blevet bedre – mere imødekommende og hyggeligt. Man kan godt li’ farverne og møblerne og synes der er en rar stemning i lokalet og at det er rart at opholde sig i lokalet – også selv om der måtte være ventetid.

Af kommentarer kan jeg ikke undlade at fremhæve følgende:

“Dejligt lyst og farverigt.”

“Jeg synes at her virker “varmt” og at man føler sig velkommen.”

“Rigtig rar stemning, der gør at man slapper mere af, når man er her.”

“Her er en mere afslappet atmosfære, som gør, at den evige mavepine man har, når man skal i jobcenteret forsvinder lidt.”

“Jeg synes, det er et godt initiativ. Jeg bemærkede væggen ved cafeen med det samme, den giver én et håb og noget at tænke over.”

Statistik på brugertilfredshed

Se flere billeder og video